24 SEP 09

Torsdag, weah. höhö, veckvan har gått så sjukt fort, :O
Eller ? I morrn äre No- Prov, GUD va det kommer gå bra, hahha eller inte. Men jag är iaf proppad med massa fakta om biologi. Läs ca 30 sidor och min anteckningar från lektionerna. juu, näästan klar ska bara kolla av med instuderingsfrågorna strax. Men har vi ju typ som Spanska prov i morrn oxå, och typ 20 engelska glosor, ååh.
I dag va det iaf fotboll på myren. Det va väl okeej, vi spela match mot C - klassen.
Mitt lag vann :D
Efter gick vi till Lidel och köpte tictac och sprite innan jag och emma gick till henne och åt nudlar. Mums :3
Efter skolan va typ massa folk kvar på skolgården och snacka lite. Sen gick alla till cetrum, eller inte riktigt alla, med nästan.. nää typ bara jag, emma, linneak, sinom, hugo gurra och joel. haha.
Sen har jag spenderat efter middagen med att plugga ännu mer No, och lite spanska.
Fast typ vid fem tog jag en paus i en timme och träffade Isak, Erlend och Crille i parken, vi typ snakca i en stora röda saken :P
Nu har jag suttit ett tag till med No:n -.-
Bilder på inläggen kommer! Måste bara ladda kameran och ta bilderna från mobilen.

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0