Welcome Halloween.


I dag har vi fixat våran pumpa ! :D
Den blev coolast som ni kanske ser !? ;D
Vi brukar inte ha pumpa men i år så fick vi äntilgen en!
Jag fick skära ut han face, vilket va ganska svårt, lätt att slinta :O

______________________________________________________________________

I dag har jag bara segat hemma i soffan.
Egentligen.. skulle jag städa det lilla rummet för det ska bli mitt! :D
Vi bor ju lixom lite minimalt hos mamma, tre rum och kök.
Men ett eget rum ska tillängnas lilla moooi.
Ska målas och fixas by me! hihi jag älskar att inreda så jag hoppas jag blir nöjd.
Just nu sitter jag fortfarande i soffan kollar på idol, har nog faktiskt ingen favorit. :/
btw, Frasse, min tjockis har lärt sej gå på planka i dag, från balkongen :D
Yes, maybe no more gå-till-porten-och-släppa-ut-katten. höhö.


- Sorry för fixet med designen här på eftermiddagen, men nu är den nästan klar.
inte den snyggaste precis men det får duga. xxxx

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Har haft ett underbart lov! Synd bara att det är slut snart... Hur har ditt lov varit då?

Föresten cool pumpa! ;)

2009-10-31 @ 20:25:45
URL: http://aboutemmah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0