Varmchoklad times

 
Sitter i min lilla soffa och myser i myskläder och tofflor, mysfaktorn är nästan 100 ;]
Äter faktiskt yoghurt ur ett stort glas, finns inget bättre, när det gäll yoghurt iaf, skålen, talrik, mugg whatever allt kan slänga sej i väggen ! (a) Sen kommer pricken över i't, att det råkar vara äpple,kanel och vanilj smak (a).
haha. Men nu när det börjar bli riktigt kallt ute, enligt mej iaf är det viktigt att mysa till det ordentligt!
Nu börjar lixom, varmchoklad-och-toast tider, haha, men när man kommer hem och fryser lixom lite lagom inte lite eller mycket, gör ett glas, glas är bäst här oxå, iaf, ett stort glas varmchoklad! gärna med grädde eller marsmellows eller maränger :) Säger bara MUMS! ;D
Haha, i dag fick vi tillbaka våra matteprov, det gick väl så där. Fick rätt de den som andra gjorde fel iaf (a)
Men ändå gick jag bara 32/42. Fast jag gjorde ett annat än vad dom andra gjorde efter som jag va bort när dom andra gjorde provet ;p
men ändåå, ååh fast det va bara slarv fel som jag tyckte att de stof tiondel iaf för tiotal och plus ist för minus. Men va så sjukt okonsentread! det va lixom tredelektionen på typ en och en halv vecka :O
Jag menar vaktis på förmiddag och sen svenska och idrott, hade inte en siffra i huvudet och specillt inte decimal tals system -.- ajaj, men det är iaf mitt fel, men kan bara säga att det kommer gå sååå mycket bättre på nästa prov. Som faktiskt är i morrn, SO-prov. om olika stortes regnförklaringar, bergförklaringar och ökenförklaringar..
och lite om gjorden och årstider och lalala, ååh..
Efter skolan gick iaf jag och emma till mej och drack varmchoklad och plugga SO, och kolla lite på datan (a)
Snacka och hade det najjs iaf. Sen gick vi ner till gården typ halv åtta och hämtade sleepoverlappar.
På lovet kan man ju sova där. eller sova och sova, det va typ 10 till 10 :)
Det fanns typ bara 20 platser, så ska lämna min lapp i morrn ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0