Vaktmästare.

agnes, jag älskar dig, och dina jeans ;D. Du kommer aldrig få tillbaka dom! Mohahahah
höhö, va tvungen (a)

I dag kom jag iväg lite sent till skolan, efter att det regnade ute och när jag skulle gå ut satt Frasse vid yttedörren och smet in, tänkte bära ut honom igen, men då fick jag två stooora puppyeye till svar, och de regnade ju faktiskt ute, så släppte in honom ;p
På väg till skolan möte jag gustav i min klass, han sa att han och jag skulle prao som vaktmästare på förmiddagen ( y ) Great tänkte jag, som hade tänkt att jobba igen massa jag misst när jag va i egypten.
alla sjuer proar där en dag, en dag aldrig mer ;]
Fast jag tyckte bara att folk som kom och samlaretupapper va jobbig är jag gick i låg och mellanstadiet.
Men alla va jätteglada att vi kom :)
Sen fick vi hämta och lämna post, ställa upp typ 100 stolar, hela aulan va full med stolar, för det skulle vara någon konferans där sen. Och tvätta en overhead ;)
På lunchen gick vi till centrum, jag och emma tyckte vi va välförtjänade av varsin bulle, och så blev det, men typ hallon kräm, inte det godaste men helt okeej.
Mätt blev man iaf (a)
I dag skulle jag skriva matteprovet efter som jag missa det när jag va i egypten, men skulle så klart skirva det på omprovstiden, blandat från sjuan, åttan och nian, för tyckte jag att det skulle bli ganska pinsamt, fast sen mötte jag nikola, ivan och william som oxå skulle dit :)
Och erlend va redan där, så det blev inte så ensamt, fast man fick ju ändå inte prata.
Jag hoppas det gick bra, fast fick total hjärnsläpp på massa decimaler -.-
Efter åt träffade jag norea vi gick hem till mej och dracka varmchoklad, O-B-O-Y ;)
Och lekte med ett gamlat charaderspel som jag hade.
Sen började vi prata om höstfesten.
Vi ska va twin, och med my kanske då blire trin/trill ? (a) haha.
Vi ska fixa oss innan tsm oxå, efter som vi ska vara där tidigare och hjälpa till, efter som vi är med i elevrådet ;)
Haha, vi kom på bäästa outfiten! Eftersom det ska bli halloween/fjoortiz tema, haha lite konstigt, men det blir nog bra ;) Aja, sitter nu och äter lyxmiddag, snabbmakaroner och aromat ;p YEAH! ;)

- ojj, va låångt det blev (a) aja, enjoy dåra ;)
Ska jobba lite med desigen nu. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0