SICKPICK


Har precis kollat på mammaspojkar, haha, det är jätteroligt ju ;p
Fatta va jobbigt för killarna, typ bobbys mamma hade frågat dom flesta tjejerna om dom va oskuld :O
haha, piinsamt.
Men i dag efter gympan då vi spela basket mådde jag verkligen jättedåligt! Jag kommer inte ihåg om jag mått så dåligt förut. eller det har jag ju inte aja.. Alltsnurra och mitt huvud va helt moos, halsen gjorde jätteont efter lagom ansträngninga på basketen och massa hosta på det.
Men skolsyster va inte där och jag orkade verkligen inte gå hem, när allt snurra. Men det blev bättre.
Och jag kolla på film med emma och linnea k på efter middagen innan vi gick till gården.
Lite folk va där. Det va lite trevligt, fast de hände inte så mycket, vi dansa dansmatta och drack te. mohahha, lagom takt för mej! agnes u dansa och så kom agnes s och bah tryck häär, då putta agnes u henne lätt och hon tappar balanden går bakåt och snubblar rakt in i bortet tv står på som är på hjul, boret åker rakt in i väggen och hela tven trilla ner rakt i agnes s huvud! :O
FÖRLÅT, FLAMENCOBILDERNA KOMMER I MORRN.
Jag måste verkligen sova nu. om jag ihuvudtaget sak känna mej tillräckligt bra för att ens gå i morrn :/

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0