plugga, plugga och plugga :/

ååh, jag är så sjukt trött på att älskade blogg ska hålla på såhär ?
ååh, bajsa på dej (a).
Aja, skrev inget i går, hade inte tiden.
Men vi ahde iaf tyo No-dag och vi beöskte Naturhistoriska museet och svara på massa frågor om två utställningar.
Och sen vetenskapetshus. Där vi typ ränka matte, men 1 och 0 som datan, lärde men en massa faktikst.
Det va tråkigt och svårt i början men sen när man fatta så gick det :)
"data språk" och chiffrering gjordes där iaf.
Efter det gick alla gamla i crewet, jag, emma, calle, max, arvid, victor fast inte agnes.. men ist va felix och jakob med hem till Arvid.
Vi typ snacka och hade riktigt mysigt i han källare, alla att på madrasser på golvet :)
Det va länge sen vi träffades allihopp, men det här va nog iaf inte sista gången :) ( y )

I dag, vare skola igen, hade idrott i västertorp, spela innerbandy vilket jag tycker är jättekul! :) Faktikst, vet inta varför, men det är kul, spec emd linnea k ;)
Och hemkunskap, jag och arvid gjorde någon bondomelett typ ;p
aja, nu har jag ett antal, närmare sagt 103 engelska gloser tills i morrn och ca 20 spanska ( y )
Super kul när engelskan är ett prov oxå ! :O
Måste läsa några sidor ur sandor slash idag oxå! :O
Fast hittar inte boken! Panik, fast det är tredje gången jag läser den så om nån bara säger var amn är på sidan 150 så vet jag var vi är, måste läsa sjukt mycket i egyten ;/
LÄNGTAR SKIT MYCKET!
Fast sorligt att vara borta från alla i en vecka! Utan mobil kontakt! :O
Längtar efter snön oxå, så man kan åka skidor, sak åka upp två veckor i vinter, en på jul-lovet till kläppen och en på sport till Hassela, tror jag det va ;)
Såå skönt, skidor är så himla härligt! :D
 okeej, måste sluta :(
PUSS!

 


IN MY HEAD! ;O

Kommentarer
Postat av: Louise

söt blogg! :)

2009-10-12 @ 15:58:32
URL: http://louiseamundsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0