Överlever Ni ?

- den stora frågan.

höhö. men jag hinner faktiskt inte fixa med bloggendesigen nu, hur mkt jag än vill :/
Bara några få dagar kvar till egypten och en hel del saker som MÅSTE göras.
För många. Förlåt med.. okeej, har inga dåliga urkäkter ( hur det nu stavas ? ^^ )
Men tills i morrn måste jag:
- fixa matsäck.
- ta hem ALLT i mitt skåp.
- kolla läxor och saker att ha med från skola på resan.
- göra läxor.
- träffa folk innan jag åker (a)
- spej om jag hinner...
till torsdag:
- PACKA!
- baka till elevrådet om jag hinner.
- Dränka mej i massa läxor!
fredag:
- fem läxor ska in.
- OCH engelskaprov..
- Allt från skolan måste va klart!
- plugga mer.
- försöka hinner med Agnes och Heddas.
Pjuuw, ååh vad jag inte pallar den här veckan (a)

VET NI ?
Pappa har fixat en ny färgskrivare och fotopapper är på väg i massor.
Hade tänkt att skriva ut massa fina bilder och på min kompisar att sätta fast med klämor i snören på väggen :D
Vill du va med på min vägg ? SKICKA BILD.
Men hade ändå tänkt att ladda batterierna i kameran och plåta allt och alla :D
xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0