Morgonpigg ?

Godmorgon, eller jaa. jag har redan varit uppe ett tag. Sov på soffan i natt efter som min säng va full med typ kläder :O hehe. vaknade först av solen, fast det va sjukt fint ute över hela stan. I går kväll oxå allt va svart utom alla lampor från stan.
Sen vi åtta kommer min syrra och börjar kolla på filmen Mamma Mia. Så det blev inte så mycket mer sova för mej. Men nu håller jag på med den ny design till bloggen. Jag som älskar att fixa med designen tyckte nu att de behövdes en ny. Men det blir nog bara en att ah så länge tills jag kommer på något bättre ;P
Men jag borde städa upp på min säng så jag har någonstans att sova i kväll..
Och sen borde jag ringa agnes snart, vi skulle träffas i dag och sen gå tsm till fruängsfesten som är i dag.
Typ ett disco i fruängen för på alla sjuor. det verkar som att många ska dit :P
Men har ingen aning om vad jag ska ha på mej. Så det blir nog bara ett per tights och nån tröja. Ska kolla med agnes om hon har något. Emma köpte en klänning från ginatricot, så henne kommer man nog inte kunna gå bredvid utan att se "ful" ut ;P
Längatar nu efter min månadspeng för att kunna köpte lite höst stuff för. Men kom precis nu på att jag borde vänta till efter jag kommer hem från egypten.
Juste har nog inte sagt de, men jag åker iaf bort hela vecka 42 till EGYPTEN :)
Ska bli sjukt skönt med lite värme igen ;)


Kommer ihåg den här dagen, 21 april 2009. några dagar innan grönanöppna.
När några blev utvalda att åka insane, först av alla.
När snyggerik sa att jag va söt.
Och mitt förstförsta åk ;)
Bilden är på mitt andra åk samma dag. Med en tjej jag träffa där.
- jag till höger ;)


Kommentarer
Postat av: kimpan of all people (:

heey !

haha. pinsamt värre. men du är min tvilling så aja,. whatever! men pinsamt, right ?!

aja. du får komma te bjk nån gång! fan jag lär ju ha fest då för alla mina vänner , typ hyra en as stor lokal nån stans så ska jag repsentera dig för alla my lovley friends :D

eftersom jag inte har haft min 13års fest så äre kanske dags ? ;d



LOVE U BITCH ! <3

2009-10-03 @ 15:34:31
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0