Kalladagar

I dag har det varit sjukt kallt som alla andra dagar den här veckan ! :O
Sitter hemma och har letat fran mina mysiga shephead toffor. det är iskallt på golvet! Men bor ju längst ner oxå...
Lyssnar på musik, har laddat på massa nytt och lyssna på till mobilen. Gick igenom min itunes lista oxå. Vilka gamla flashbacks! Ganska sorligt ;/
Sitter och funderar och vet inte någonting. men är iaf inte ensam verkar det som.
- "kan man tror på stjärnfall ? Ny människor ändra motiven"
Längtar tills måndag då jag får dansa igen, det ör så kul och härligt ;)
I dag på No labbade vi med saker som lyter eller inte som slutade med att jag och erlend som jobba tsm råkade fylla "handfatet" som det va stopp i ända upp till kanten och slängde i alal våra saker där i. Men det va mest erlend.. Jag tyckte att det räckte med den lilla bägaren att lägga sakerna i, fast så blev det såklart inte. Allt slutade ganska komiskt ;)
Sen va det min och noreas tur att sitta på eftis och få folk att prova dom nya skolkläderna.
Först satt vi och busade och gjorde lite spanska tsm, vi gick och åt tidigare, och sen när alla hade rast kom massa folk och prova! :) Hihi superkul:)
Fast sen blev jag och emma precis sena till Svenska, yeah lyckat, när vi kommer in i koridoren ser vi precis att mimma tittar seg om kring och stänger dörren. Great för om hon hinner stänga blir sen ankomst typ. Så vi springer förbi massa folk i korridoren och hinner percis inte. Jag tror vi typ skrek oxå, något om driv inte! När vi står coh knackar på hör man hur några skattar åt oss ;) Pinsamt spec efter att man får sms där det står, "bråttom ?" haha. Sen va vi anfådda när vi kom in, såklat började lektionen med tystläsning oxå. Och min bok hade typ gått upp i rök -.- Så va tvnungen att gå ut igen :P haha.
Efter skolan träffas jag agnes, vi gick till mej och kollade på film :P


vi ramla inte med flit ;)


Norea <3 digestive


Åretsskoltröjor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0