in my head!



A n d   i f   i t ' s   a   h e r o   y o u   w a n t , 
I   c a n   s a v e   y o u .
J u s t   s t a y   h e r e .



______________________________________________________________________

Kom precis på en liten ny idé till desigen! ;p
hehe, nu kommer bloggen bli snyggast ;)

Efter lunch körde pappa oss till mamma och frasse, min tjockis!
Vi snacka lite om resan och jag packade upp.
Sen kom Emma! Så kul att träffa henne igen, efter en hel vecka, haha okeej,
men det är ganska lång tid ;)
Vi sacka massa och drev runt på oldtimes hemsidor, som djur.nu
Avgudade den sidan när jag va typ 9 år. Haha.
Vi åt massa skittle och skratta åt allt ;) Typiskt signe&emma humor ;D
Vi åt godast middag, potatisgratäng! Yeah! :D
Sen gick emma, då kom mamma med efterrätt ;)
Ben & Jerry, MUMS! Half baked, fast fick dela den med mamma och syrran, men ändå :)
Sen har jag spelat lite gitarr, älskar det, att spela, fast jag är ju inte så särskilt bra, men who cares ? :D

- Kommer morgondagen bli den bästa dagen i mitt liv ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0