Grattis Filip!

Japp, i dag fyller lilla filip år. Grattis, no more lil phil right!
Ännu en dag har gått, har legat i soffan och kollat på tv konstant sen jag gick upp :/
Har kollat på Brooke knows best, är faktist inne på mitt 15:e avsnitt nu enligt mtv. höhö.
Men va ska man annars göra som sjukling ? Fast är så sjukt mycket bättre än i går! I går kunde jag inte ens skriva! I dag har jag bara lite ont i huvudet och lite feber, men hostan och halsen är typ samma, fast jga kan gå runt utan att hela lägenheten snurrar iaf! ;D
I morse kollade jag på filmen Skruva den som backham. Den va bra! ;P
Någon mer som sett den ? xd
Kan inte bestämma mej om tränaren är snygg eller inte ? (a) hehe.

Snart äre halloween, någon som ska gå bus eller godis ?
Halloween är en av dom roligaste högtiderna, eller om man nu kan kalla det hög tid, men det är iaf roligt ;)
Ska prata med Norea och kolla när vi sak sticka till stan och in handla some stuff med emma oxå tror jag fast jag och norea och kanske my sak vara the twin (a).
Så det blir en tur till buttericks xd.

Ajaj, ska försöka jobba lite på desigen nu ;p


Kommentarer
Postat av: Tove och Johanna

Tränaren är ju världens snyggaste människa!

2009-10-25 @ 08:56:00
URL: http://likebarnlekabra.blogspot.com/
Postat av: Norea

Gud vilken fin design! :O

Har gjort en ny blogg btw! www.betongpopcorn.blogg.se :)

2009-10-25 @ 09:49:04
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker oxå om filmen men tränarn e inte snygg!;P

2009-10-26 @ 17:40:52
Postat av: L!L Ph!L

EXACTLY! NO MORE L!L Ph!L

2009-11-02 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0