Gården's



Jag gick dit med Norea och Emma vid åttatiden i går, vi mötte Calle på vägen, då va bara Agnes och Agnes som kommit. Och lite nior.  Vi gick och hyrde film några stycken, det blev Step up 2 och 8 miles. Båda va bra :)
Vi sprang runt på gården oc gjorde det mesta man kan göra där. Det blev värsta kuddkriget oxå, och sovsäcksmaskar - jag och my rullade runt över alla :)
Men sen på morgonen låg vi bara och myste alla i en hög, och somnade faktikst och sov i en oc en halv timme, innan det va frukost. yeah! Agnes S och Norea va dom ända som dygnade.
Sen va alla jätte trötta, haha vilket kasnke inte är så konstigt.. mhm man iaf, det hände typ massa men är för trött för att förklara nograre (a)
Snart tror jag att jag ska träffa Agnes, eftersom jag ville sova när vi skulle bada några stycken, men gud va trött jag va ;p Just nu håller jag på och mixar med en ny bildredigeringssajt ungefär, :P
haha,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0