Filmkväll.

Japp, nu har jag kommit hem från filmkvällen i kåken.
Det va ganska kul! :)
Fast Vera och Andrea gick på kvällen, och två andra tjejer så det va bara jag, elsa, ola och steve, för joanna va sjuuukk :(
Nu är jag lite.. hyper och försöker övertala Norea att åka till stan med mej.
Men hennes kusin är typ här så jag vet inte hur bra mina odds är :/
Annars sitter jag och äter frukost och har iinga planer för dagen.
I natt på filmkvällen kollade vi på, she's the man, futurama, scarymovie 4, futurama, kenny starfighter och mer futurama, hahha, kenny va ju skit kul! Den ägde ju! ;D
Nu ska jag scrapbooka lite (a)
Men det är ju sjukt kul, har tänkt att lägga upp lite av det jag gör här, mest för att samla det men kika gärna in ;D



Grattis på födelsedagen älskling! :)

Kommentarer
Postat av: Norea

Hahaa, men jag hade inga pengar! :D

2009-10-30 @ 12:06:52
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0