egytien va bara underbart.

jaa,, jag hade tänkt att blogga lite, men nu kom syrran och ville ha tillbaka sin dator! ( y )
Såå nu får ni vänta tills i kväll då jag kommer till mamma :)
Men det kommer nog ta en liten stund för mej att få fram riktigt bra bilder, efter som jag mestfotade med pappas nya kamera 12mp, damtålig, jaa när man är i en öken dammar det jätte mycket och jag ville inte få dam i min.
Men va är oxå vattentålig, så ni kan få lite bilder fån underytan ;)
Vi snorklade ju bla ute vid reven med massa fiska i rödahavet och såg vilda delfiner som lekte vid båten.
Men förvänta er inte för mycket. alla bilder blir inte perfekta, för jag är ingen mästerfotograf direkt ;p
Men googlade upp en bild från staden där vi bodde ;)
enjoy!


jaa, ungefär så har såg det ut i el gouna där vi bodde, men utgrävda
kanaler, lite som i venedig.



kolla, hittade till och med en på mitt hotellspool. Det va bara att välja,
poolen eller kanalen :) - bada kunde man göra över allt ;)



- designen är fortfarande knäpp -.-
starade om hela saken, men det är fortfarande någor fel. ståut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0