Bowling,

I dag efter att ha grillat korv med alla i huset, på städdagen åkte vi till stan för att bowla ju.
det gick bra, jag vann eller så gjorde lars det. höhö :P
Sitter nu och kolla på topmodel. Fördriver tiden lagom mycket.
I morrn äre måndag.. :/
det är iaf dans och inne gympa, behöver inte frysa mer ;)

Om man ändå hade en systemkamera, har kollat runt på lite fotobloggar nu och blir sjukt inspererad av att fotografera! Bilderna blir så fina! Gud snälla ge mej en systemkamera, eller om man ändå vore rik. höhö.
Jag är inte en sån person som tror att man blir lyckligast av pengar, att man kan köpa sej till lycka. Men lite pengar skulle nog inte skada. ååh systemkamera kom till mej! (a)


inte lite gamla bilder, menmen har man ingen egen systemkamra får man väl nöja sej ?
Otrolit fina kläder man hade, och fullt normal ser man ju inte ut på alla bilder, höhö.
Aja, jag är ledsen att jag behöver täcka över mitt ansikt på två av fyra bilder, men jag såg seriöst inte klok ut! :O
När man hoppar blir man inte snygg! that's it! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0