BIOTIMEAGAIN

Jag träffade Agnes och vi bestämde att vi skulle gå på bio.
Vi kollade och typ den ändås om gick va Den där, " Min stora grekiska semester" eller nåt sånt.
Vi åkte till Heroncity och öpte mumsiga stuff och kollade på den, den va faktiskt bra, helt okej, lätt underhållning som en trist reseledare i athen, som hittar sitt jag och får kärleken på köptet medans hon försöker få sin konstiga turist grupp att vara nöjda, okejj, jag kan inte förklara.
Jag åt alhgrens rattar som jag velat äta längre, dom va najjs,  :)
Jag tycker dom är riktigt tuffa ;O
Men nu ska jag sova, innan jag gör det ändå, är supertrött verkligen!
Fast det kasnke inte är så konstigt...
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0