BIO


_______________________________________________________________________

I dag jag gick jag på bio med min syrra och min faster.
Vi är inte riktigt dom första med att se Fame, men nu har jag iaf sett den.
Den va jättrebra, enligt mej, man blev jätteglad av filmen.
SIGNE-GILLAR-GLADA-HALVSMÖRIGA-FILMER (a)
Fast Fame va mer, jag ska satsa allt och bli en stjärna ;D
Men den va iaf jättebra och det kommer säkert sluta med att vi köpter den, filmfamilj som vi är.
Hoppas det iaf. Efter filmen åt vi donken, fast tog bara en cheeseburgare :P
Och har faktiskt godisa kvar från filmen :O
Sen gick vi runt lite i skärholmen på vägen hem.
- köpte en vit halsduk till mej i kylan, det kommer vara jätte bra nu när temperaturen rör sej mot noll. :(
Först ville jag åka utomlands igen nu på lovet, men sen ångrade jag mej, skönt att vara hemma utan att det är skola, så nu ska pappa åka utomlands själv, och nu undrar jag verkligen om det va ett bra val att inte vilja åka..
Aja, nu sitter jag och väntar på Norea som kommer hit och så ska vi gå tsm till gården,
ska ju sova där i dag. Fast jättemångar har typ blivit sjuka :/
Jag smitta inte alla i fredags! :O Många andra va oxå halv dåliga :O
PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg den med några kompisar för några veckor sen, inte riktigt min stil men helt okej:)

2009-10-27 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0