3 BION

glömde posta i går :
it's true! min tredje bio på en vecka, det måste inte vara hälsosamt ;O
haha, fast det va inte direkt planerat, soo..
jag träffade emma efter att hon tagig spruta mot svininfulensan, hon fick typ jätte ont, lite läskigt :O
men vi typ lekte runt lite på datan, old flashbacks, haha.
vi bestämde oss för att gå ut och kolla på när sixten klippte sej, fast vi fick inte för han :(
han tyckte det skulle bli för pinsamt efter dom han släkt typ skulle men.
Så då ringde vi Nikola, men han bah; vill nu hänga med och äta ?
Så vi gjorde det, vi blev hämtade av Nikola och han pappa i västertorp och åkte till Heroncity. Han pappa snacka om magsjukan, jag och emma nästan grina av skratt, gud så skönpappa :O
Vi åt SUSHI, en favorit (a) Emmas första gång :O Jag tror hon gilla det, ist blir mer tid för oss på sushibaren ;P
Sen va han pappa typ tvungen att gå och kunde inte hämta oss försen senare så vi fick kolla på bio, UP-SVENSKTTAL-3D. haha, vi hade sjukt kul, vi drev runt i en och en halv timme innan filmen börja, då hade vi köpte största menyn och satt klara, fast efter lite strul med billjetterna satt vi still.
Filmen va kanske inte den bästa, den hade ju fårr jättebra av alla, men jag tyckte den va ganska dålig, eller den va väl helt okej, inte så att man ville sluta titta men ingen favorit.
Sen åkte vi hem, sitter nu i soffan och har kollar på rosabandetgalan lite och bara tagit det lungt, sköönt! :D
inte så intressant men men, kisses :)
Min dag som bild klicka här! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0