why does it matter ?


åååh, jag älskar min nya skrivare! :O
Har fixat lite och skrivit ut färgglada bilder på foto papper. - från egypten (a)
Och skanat in skolfotona. seriöst, jippi! Det kommer bli bäst med den.
hihi ;$
I natt sov jag hos Felix med Emma, och Arvid :)
Vi hade jättekul, vi hyrde i taket lyser stjärnorna, och myste med chips och dipp.
Det va roligt för alla vi är super kittliga så det blev kittelkrig hela natten, haha.
Jag tror arvid va värst när emma tvinga han att säga något samtigit som hon kittla han, hahha (a)
Emma somna först och tog upp hela sägen, sen blev hon sur och flytta till soffan. haha.
Sen på morgonen, låg alla i sägen och typ bara tog det lungt och spela Wii, haha det kanske inte iktigt går ihop men det funka, riktigt najjs ;D
Sen tog emma sälskap med mej som skulle på National museet, ganska tråkigt, eller väldigt (a)
Jag gillar inte direkt att titta på booring tavlor, men några va väl coola (a). Men vad gör man inte på farsdag ? :O - Har du och din pappa firat ?
Sen skulle syrran och pappa på livrustkamaren, då gick jag och emma å fikade ist vid stortorget i gamla stan, en litenliten källare med en av det godaste varma chokladerna jag dryckigt, spec den med vit choklad ;P
Sen där träffade jag en kompis till familjen som tydligen jobba där ;O
haha, men nu har jag ätit middag med farmor, supergott! :)
I morrn äre dans! Jag älskar det! Serisöt det går inte att förklara jag skulle kunna dans hela tiden! :O
haha, men det ska iaf bli riktgt kul, för i morrn ska vi pröva me d alla scen kläder som hon som gör dom fixat till oss ;D


Kommentarer
Postat av: My

DANS <3

2009-11-08 @ 21:09:27
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0