tröttunge.

ååh, är jättetrött faktikskt :( 
Filmen kvällen blev bra. haha, det va ganska kul faktiskt.
Det var jag, emma, calle, max, victor, david, felix, jakob och sixten.
Hahah, i en lägenhet i min källare på kasnke 10 km2.
Fast Max gick typ vid ett eller nåt, hade typ tidig träning.
Calle oxå, han klaga massa för att vi snacka och han va tvungen att gå upp tidigt ;P
Så typ vid tre så stack han. Han bah : Ni snakcar för mycket jag sover bättre hemma ;o
Jakob va jättetrött typ och tyckte oxå att vi snacka för mycktet så han stack oxå lite senare. haha.
Men det var om man sak vara ego ganska bra. Haha, men det fanns typ ingen plats, så fört skulle jag sovit på golvet på mitt täcke utan något över mej, och alla tyckte de va jättevarmt utom jag :(
Fast först skulle emma, david och victor sova i sängen och jag och calle på en madrass på golvet, jakob på sin luftmadrass och felix i minisoffan och felix på golvet.
men det va jätte obekvämt! min och calles madrss gled så jag låg på golvet och blev jätte öm på min höft :(
Fast sen när alla stack löse det säg och jag fick den supersköna luftmadrassen ( y )
Felix somna först. Så jag, emma, victor, sixten ocg david satt och snaka jättelänge, haha.
Sov inte särskillt mycket..

Men sen efter frukost och stuff fick jag och emma städa. Damsuga, torka och skura osv..
- bli aldrig städtant! vilket jobb! :O:O:O Nej tack till städa på heltid!
Sen i onsdags trodde jag att jag tappade min nycklar när det va livlina i regnet i örnsberg på kvällen.
Så va tyngen att ta mej dit och kolla om dom fanns där. Emma följde men, och tur det, annars skulle min lördag sugit (a) Hahah, vi gick faktikst för det va typ den första dan på jätte längde det inte va grått! :)
Från min pappa till axelsberg sen till vinterviken och sjöberget, aspudden och sen till önsberg. Och dom låg faktikst där! Så nu är min kära nycklar tillbaka! :D
BILDER KOMMER  :) <3

Kommentarer
Postat av: My

Mysigt ;)

2009-11-21 @ 20:42:08
URL: http://sick.blogg.se/
Postat av: Anonym

BILDERNA! :)

2009-11-22 @ 12:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0