torsdag :]

hihi va supertrött i dag oxå, hur blir man av med trötthet även fast man sover jätte mycket ? ;o
I dag var det fysikprov, ååh va sjukt nervös (a)
Hahah, men det gick nog bra fast typ en tredjedal av alla frågor va jag lite efter på.
Haha, men missade en lektion för elevråd, då hade dom tydligen gått igenom hävarmstekniken och allt sånt.
haha, och det pluggade jag såklart men kunde det inte lika bra som allt annat, hahaha okeej, skit samma.
Efter skolan gick jag emma, felix och jakob till mej och typ gjorde inget, haha.
Men det är i allmänt gansak tråkigt hos mej, soo. men vi typ bara va och typ snacka flumma lite ;D
I morrn äre höstfest, time for eviltwin!
Smakprov ;


Kommentarer
Postat av: Norea

Det va väll inte elevråd idag? :O

2009-11-12 @ 22:22:08
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/
Postat av: Norea

ahaaa okej fattar nu, fin bild på mig, verkligen ;:)

2009-11-12 @ 22:23:00
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/
Postat av: Linnea

hihi söt du är :D

2009-11-14 @ 12:17:50
Postat av: Anonym

ni va as söta ;) <3

2009-11-15 @ 00:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0