the day before monday

ååh, vilken skön dag! Har inte ansträngt mej på hela dan (a)
Mamma skulle ta med mej och syrran på mordenamuseeumet, och jag tog med mej agnes i sista sekund. hihi, jag gillar inte direkt konst.. och inte tavlor (a). och agnes behövde underhålla mej :)
Vi kolla på typ Dalí utställningen, och låt mej säga,
- konst är konstig ^^
Sen åkte vi till västertorp och köpte bakerlser ( y )
Egentligen skulle vi fikat i stan men syrran hosta så mycket så vi köpte hem ;p
när vi kom hem var gatan full av brandbilar, tror det va fyra stycken, och sen två polisbilar och en ambulans och en sån där... doktorbil eller vad det heter.. som en ambulans fast i form av en vanlig bil (a) hehe.
Jag trro det hade brunnit i grannhuset, för massa folk stod där utanför och barnmännen tog tillbaka slangarna när vi kom förbi. lite scary, hihi :$
Efter att vi smällt i oss bakelserna låg vi och fantisera om språkresor till massa ställen. 
Fast det kostar typ 40 000:- till någon place i usa, sjukt dyrt för treveckor :O
Dit kommer jag ju inte komma om jag inte åker och bor hos en kompis.
Fast Malta skulle räcka för mej ;)
Sen ringde vi hit Agnes, hahha, jag och två galna agnes.
Allt sluta med att vi hoppa i sängarna och fastna mellan två av dom.
hahah, kalla oss klumpiga eller vad som hälst, men kul va det.
" I rameld "   - Citat av Agnes Uhlin,




Kommentarer
Postat av: Linnea k

äh, vem agnes är vem? :o

2009-11-23 @ 16:04:33
Postat av: Agnes Uhlin

HAHAHA, omg vad het jag är ! NOT

2009-11-23 @ 18:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0