Talangdagen!

OH MY GUD! ;D
Smet nyss från talang för att slitta gå hem, mamma hämta mej, hihi, alla andra fick städa (a)
Efter skolan gick, jag, agnes, sixten och arvid till agnes innan talang, vi snacka typ och åt mackor.
Sen började något/någon jama det lät som en katt eller en gråtan bebis :O
AGNES HAR INGEN KATT! ELLER BÄÄBIS :D
Det kom först från hennes syrras rum och sen från ett helt annan ställe.
Okeej.. det låter inte läskigt men de va skit läskigt!
Allt sluta med att alla vi smög runt med stekspadar och grillgafflar.
Vi stängde in oss på toa innan vi bestämde oss för att plocka undan alla saker och gå ut ur huset snabbt vi kunde.
Det kändes verkligen som det va något där! :O - DET KÄNNDES SKIT ÄCKLIGT! Mobba inte (a)
Sen gick vi till aulan och flytta bord och stuff så att allt skulle vara perfekt.
Juste, på musiken åkte jag och några stycken hem till en tjej som bor i axelsberg, för att hämta allt som hade köpts in. Vi va fyra stycken och det va jätte tungt! Och från centrum till skolan missa vi precis bussen så vi ringde felix och arvid, starka guys, dom hjälpte oss :D Min armar höll på att döööö. ;D
aja, Sen vid fem sprang jag och agnes i väg till tandläkaren, för jag skulle på någon kontroll.
Inga hål :D Har inte haft ett ända! :D
Fast jag skulle typ få åka till nåt ställe i stan för en av mina tänder hamna helt fel, okej, alla min tänder sitter lite konstigt och min mun är förliten för alla tänder (a) Men jag skulle iaf åka dit och kolla om man behövde fixa typ tandställning eller nåt. Hoppas på något minde det ät lixom en tand :O
Och jag vill verkligen inte ha tandställning!

Talang gick superbra! Jag va jury första gången och det gick bäst.
Fast det va nervöst i början! Men sen gick det bra, fast det va svårt att säga massa posetiva saker om alla. För vi va ju tre pers och dom andra sa percis det man tänkte säga och sen fick man ju inprovesera för man hade ju inte sätt nummerna innan :P
Andra va jag bakom scenen och hjälpte alla talanger av och på och massa scen matrial och stuff.
Men nu är jag slut (a)
Men det va massa bra talanger! Och det blir riktigt svårt för jury på torsdag.
Jag tyckte det va jätte svårt idag! Jag skulle ju väla 5 av 8st som gick i sexårs till tvåan.
Alla va jättebra och jag ville inte göra någon ledsen, och en som inte kom med börja gråta, jag fick såå mycket skuldkänslor, det va verkligen jätte jobbigt.
Aja, inlägget börjar bli riktigt lång! :O
Och inga bilder, kamran är inte laddad, men början 10 imorrn för jag fick VG, det bästa man kunde få på SO provet :D JIPPI, IT MEANS SOVMORGON! :D

PUSSAR!

Okeej, slänger in diplomet dom som åkte ut fick, gjort av mej och arvid :)



Kommentarer
Postat av: K I M L A R SS O N

sv; haha jag fjäskar never ;)<3

2009-11-04 @ 17:28:42
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0