Svinsprutan.

Yes, it's true. Äntligen har jag tagit den, Vaccient blev ju sent till skolan.
Men nu har jag fått lite svin i mej :) Om man nu kan säga att det är positivst.
Tog den efter lunch på svenskan, hela koridoren vid skolsyster va full av sjuor. Haha.
Det va bara in och ut, Voila - Klart!
Inga biverkningar än ( y )
Fast man kunde typ inte så de direkt efter, vi får se i kväll och i morrn då :)
Jag har bara sjukt ont på mitt smalben, eller vad man säger ?
Vi körde något på gympan då vi skulle springa över bänkar och sen över en plint hämta en ärtpåse och tilbaka.
haha, Man satt i hop med en kompis oxå, eller ibland två. Men grejen va den att den sabbast vägen upp på plinten va att hoppa upp och sätt i smalbenet först. Visst gick snabbt men plintar har kanter, och efter ett par vändor var jag helt röd och hade små skrapsår på höger smalben ( y )
och det svinder som ååhhh, nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0