Stan med Norea.

I dag åkte jag till stan, men Norea dåra. Vi gick till butterick's och köpte dom där svindyra djuävulssakerna.
Men det va typ dom ända i hela stan :O
Sen sprang vi ut och in ur varenda affär vid tcentralen. haha.
Och vi spendera ungefär en timme i american apperal haha, hade sjukt roliga kläder, fast köpte inget men det gjorde Norea som har så sjukt cool stil enligt mej. Men jag hittade faktiskt ett par tights där, supersnygga enligt mej, typ svarta tjocka lite glansiga typ fejk läder aktigt. Skulle köpt dom om dom inte hade kostat över 400 :-
jag är inte värsta miljonären, men om jag vore skulle jag klart köpt dom!



- Morrn är det skola igen, ååh -.-
Fast det ska bli kul, det är ju talangvecka! :O
Och dans i morrn, äntligen! ;p

Kommentarer
Postat av: Norea

DU ÄR SÅ SNÄLL, DU HAR SÖTAST STIL! LOVE YOU SIGNE! Kolla min uppdatering! :D

2009-11-01 @ 21:12:48
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/
Postat av: Norea

Jag hatar signe hon är seg som fan -.- <3

2009-11-01 @ 21:51:06
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0