my world collapse if this is the end.

I dag har jag lärt mej grunderna till hanboll! okej, det va på gympan men ändå.
Stolt! Jag satte tre av fyra skott på Arvid som är handboll spelare och allt. hehe :$
Men lite stolt får man väl vara. Jag har oxå... undersökt hela coop i centrum och kollat vad som varit kravmärkt och lalala på hemkunskapen, haha. Sen har jag och emma försökt plugga, men hamnade på thomas sabos hemsida.. Och försöker nu på skillda håll komma på någon rolig lek att göra på gympan, till vår ledaruppgift som ska vara inne snart.. Några idéer ? Vi måste lixom ändå göra om dom så frågar er lite om hjälp :)
Snart ska jag plugga lite, har ett stort spanksa prov på tisdag, svenska till i morrn och sen en matte som jag tydligen missat ?
I dag har jag varit mjukisnisse, hihi, mjukisbyxor en vit t-shirt med en rosett och en sen grå kofta, häärligt! ;D
I KVÄLL ÄRE GLEE MYLOVERS! :D

saknar sommaren to much.


Kommentarer
Postat av: K I M L A R SS O N

söt bild hjärtat :)

2009-11-27 @ 15:41:42
URL: http://kiimpans.blogg.se/
Postat av: Vera

aaw FINASTE!<3

2009-11-28 @ 20:12:08
URL: http://fishstickers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0