monday afternoon.

I dag var det dans igen, me like! ( y )
Åkte med my som vanligt.. juste, i morrn har vi två uppvisningar i gröndal.
Men har tyärr bara två billjetter.. men i dec ska det typ vara en stor, då måste ni lova att komma. ^^
Fast, blamea mej inte om jag failar, det är svårare än vad det ser ut, hehe.
Men i morrn äre det iaf, är lite nervös, eller inte nervös.. vad va det min lärae sa... pristikångest ? kanske ?
Men jag lovar att jag kommer göra fel coh typ sabba för alla! :O
Hihi. I dag va det jätterörigt i skolan (a)
Det är nya scheman för den här veckan, för dom målar om nästan halva högstadiebyggnaden.
Samma lektioner men i olika klassrum varje gång -.-
Perfekt.
- Så kul man kan ha innan dansen ;D
Sorry för den dåliga mobilkameran.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fiint!



Såhär sätter man på sig strumpor!

2009-11-23 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0