Mhm..

Åh är sjukt trött så det blir en liten kortis, i dag rann mina ögon hela tiden, och jag såg ut som en zombi som jakob trode att jag skulle efter att ha messa honom sent i går ;/
Men kunde inte sova, fast jag blamar mej själv. höhö.
I dag va det väl inte något kul som hände direkt, haha.
Elevensval va tråkig som vanligt, när jg valde kör trode jag att det skulle vara kul ?
Men det är typ samma sortes låtar alltime och jag har ont i halsen och är trött varje onsdag typ -.-
Men när det blir julsånger äre najjs, det är ju så mysigt! :O
Efter skolan gick jag och emma till mej, pluggade fysik och So.
Sen skrev vi ut lite pics i skrivaren xd.
Det blev lite bilder på mej -.-
Men oxå på the boys, victor och calle. haha, Saknar Calle, men han kommer ju på söndag eller nåt ?
Fast missar festen :/ - thas's bad.
Nån dag ska jag ta med kameran och plåta alla och skriva ut bilderna, och sen ska dom upp på väggen, för jag har typ bara fotat samma personer så har inte direkt någon stor valmöjlighet nu..
I morrn äre No-prov - WISH ME GOOD LUCK!


åland i sommras! <3

Kommentarer
Postat av: Malva

Jaa fota mig! :D

2009-11-12 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0