Måndag.

I dag äre måndag, första dagen efter lovet ;D
Lite sorligt, men ändå sjukt kul, träffa alla igen, men det roligaste med skolan, det som lixom får mej att
vilja gå till skolan är ju alla kompisar, ;O
Tänkte va värsta goodgirl och gå upptidigt så jag verkligan hinner fixa allt,
men det finns en sjukt bra men samtidigt dålig knapp som heter snooze, -.-
Så tillslut blev det riktigt stressigt, som vanligt, i guess.
Jag vet det låter lite konstigt, men det är ganska smart faktikst (a)
I går åt jag så mycket godis så jag mådde illa, hehe.
Sen bestämde jag mej för att ha en nyttighetsvecka :O
Sen bestämde jag mej att första veckan i månaden ska jag vara jättenyttig.
No candy, inte överdrivet sött, och massa grönsaker :D
Det har funkat i dag :] - Förutom.. EN ruta vinter choklad :O
Men va tvungen att smaka ? det va lixom första biten ? haha.
Men jag ska klara det! :) Okeej, jag är typ över peppad, och jag vet att det är första dagen och att jag antagligen kommer bryta det i morrn eller nåt ? Men jag ska klara det (a)
Jag måste, för nu har jag fått med My oxå ? :D
 I dag på lunchen hade jag och lite folk lövkrig, haha det va sjukt kul!
Fast jag fick jätte mycket löv i hela håret och i kläderna och till och med skona, över allt :O
Men det va värt det :)
På idrotten hade vi typ 12 styrke saker, det va faktikst jobbigt.
Men jag bah press mej själv och tog i mer än vad jag brukar och sen dansade jag ju efter skolan!
Såå kul! Jag har verkligen läängtat :O
Men jag har inte dansat på tre veckor ?
det är sjuk kul :) Fast i morrn kommer jag säkert ha träningsvärk i magen och armarna.
I morrn ska jag till tandläkaren :/ Usch kommer säkert ha tusen hål :(
Sen är det Talang 2009, asså min klass har en talang tävling för klass F-5 i morrn :)
Ska bli jättekul! Men ska vara jury i morrn, vet inte vad jag ska säga :O
Kind of nervös (a)
Aja, måste sluta, KISS! :)

Bilder kan komma när My laddad in dom från sin kamera (a)

Dagens plåga eller vad man ska kalla det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0