LOVESONGS.

Är lite kärleksfull, har lyssnat på fina låtar och pluggat fysik hela kvällen, så nu har jag bestämt mej, mina bästa kärlekslåtar/smörlåtar är :   - haha ;D Kan tyvärr inte lista dom.. eller okeej, jag försöker..
Det är min 22 loves, det är dom bästa av dom som jag har på mobilen, så.. det här är typ det jag lyssnar på, fast jag lyssar ofc på annat oxå (a) Fast man kanske inte kan tror de när man ser min spellista ^^
Fast alla dom här låtarna är speciella för mej, massa flashbacks..

~ Tonight - Fm Static

~ Awake - Secondhand Serenade

~ How to save a life - The Fray

~ Fall for you - Secondhand Serenade

~ The Call - Regina Spektor

~ It's not over - The fray
~ You and me - The Fray
~ Over my head - The Fray
~ The man who can't be moved - The Script
~ With me - Sum 41
~ Storm - Lifehouse
~ Adore you - Lil Rain
~ Collide - Howie Day
~ A drop in the ocen - Ron Pope
~ Iris - Goo Goo Dolls
~ So sic - Ne-Yo
~ Goodbye my lover - James Blunt
~ Monsoon - Tokiohotel
~ Straight through my heart - Backstreet boys
~ When you say nothing at all - Ronan Keating
~ You and i both - Jason Mraz
~ Raindrops - Regina Spektor

EXTRA :
~ Nästan alla Håkan Hellströms låtar! :O  - Peronlig favorit " äntligen på väg"

ååh, den här listan stämmer typ inte alls, dom som är sist är inte sämst (och ingen av dom är dåliga, tänk hur många låtar som inte är med på listan :O ) - lyssnar på alla dom här låtarna typ varje dag :/
Någon som har någon annan låt ? Lite musik tips tack ?
Sök på några på youtube vetja, ni kommer bli käära,
men ger er några här på bloggen ;) JUST FOR YOU!


Kommentarer
Postat av: Norea

Har valt veckans blogg nu! ÄLSKAR DIG :)

2009-11-11 @ 17:11:46
URL: http://betongpopcorn.blogg.se/
Postat av: Sofia

asså super fina sånger! :)

2009-11-11 @ 17:22:33
URL: http://mummsfillibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0