Ljusparty

Det va helt okeej, fick träffa Frasses bror, Lasse. Asså jag snackar om katter xd.
haha, men dom vi hos va dom vi fick frasse från. Dom hade en stor hund oxå, super gullig.
Vi va typ 10 pers, jag, syrran och två killar, den som va mest social va en kille som va 95 tror jag, och sen va det en tjej från något ljus förtag, och snacka om alla möjliga ljus.
Doft ljus mest, köpte lite till mitt nya rum :) fast det är ju inte klart än soo..
Sen åt vi, det va jätet god mat! Made by a Kock ( y ).
men det va lungt, sköt att komma ut, annars har man latat sej hela helgen, jätteskönt  ;p
Men i morrn äer skola igen, och dans! Dansen är det ända posetiva.
Är det bara jag som längtar efter snö, vinter, skidor, jul och ? - inte det här piss tråkiga grå hela dagarna -.-


Förra året i romme. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0