jag måste erkänna..

"Du skulle aldrig förstå om jag försökte förklara, du skulle bara le ditt underbara leende och säga att du älskar mej oxå och att du aldrig skulle lämna min sida. Men för mej betyder du mer än så. För mej är du livsglädje, att du hjälper mej betyder så otroligt mycket. Jag skulle kunna ge dej vad som helst och jag menar det, jag skulle dö för dej. Så fin är du. Jag älskar när du kramar mej, på ditt sätt. Det är ingen stel och tråkig kram, utan en kram som för mej att känna mej behövd, även som jag tror att du ska trycka upp magen ur munnen på mej i bland kan jag inte sluta le. Du är så gullig och vill verkligen finns där för mej, och det är de som gör mej så glad. Du kan nog aldrig bli sur, aldrig, det skulle aldrig gå ihop. nej det funkar inte bara. Tänk om du en dag skulle förvinna, inte dö eller något utan bara ur mitt liv, hur skulle då allt se ut ? - Du förstår fortfarande inte va ? Och det som står här är inte allt, men om jag skulle berätta allt för dej skulle min röst vara slut föralltid. För de du gör, jag vet inte vad det är men du gör det bra, inte bara bra utan bäst. För du får mej att alltid tänka posetivt. Du får mej alltid att tänka efter vad som verkligen är viktigt. Och det viktiga är du. Du är den jag vill ställa upp för, du är den som jag en dag ska tacka, tacka för det du har gjort, lyst upp min tillvarao. En dag vill jag kunna göra samma sak för dej, vet inte hur jag ska lyckas men jag vill verkligen. Det kanske inte bara räcker med att finns till. Du betyder bara så sjukt mycket att jag nästan blir rädd. Rädd för vad som skulle hända den dagen du lämnar mej, men även om du skulle lova att aldrig göra det, vet jag att en dag kommer det att hända, inte i morrn men om 1000 dagar, när alla går åt olika håll ut i livet, då det egentligen är den tid jag behöver dej mest, kansnke du kommer förvinna, men snälla lova att inte göra det, du fattar inte hur mycket jag kommer gråta. För håller oss för evigt ? Men jag skulle aldrig klara ett förlora dej, jag tänker aldrig släppa taget. Kom ihåg det, kom ihåg att jag alltid kommer finns här för dej som du gör för mej, det jag pratar om kallas inte kärlek, för kärlek är inte alls samma sak, kärlek kommer och går, men vänskapen är det som står fast. det är därför jag verkligen älskar dej, bästavän."




Kommentarer
Postat av: Erlend<3

aw jag älskar dej Signe fridström!



<3 <3

<3 <3 <3

<3 <3

<3 <3

<3 <3

<3<3

2009-11-09 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0