in the rain

Try JibJab Sendables® eCards today!

Filmen är gjord av tjejerna, haha jag bara älskar den! Hel skön, Calles min är perfekt.
Sjukt kul tjejor, va bara tvungen att ta den rån facebook.
_________________________________________________________________

I dag på Spej delade vi ut lappar till Julmarknaden i helgen, sofunny. I regnet. ( y )
Men alla måste komma i helgen, till matsalen i skolan, för riktga julfeelings!
Det är en tradition! :O Den som inte kommer, blir inte ingen riktig jul för.
inte heller om man inte köpter något ur min koja, spejarnes vindskydd!
Själv kommer jag spendera min tid i det vindskyddet liten stund på lördagsefter middagen.
Kanske oxå blir lucia på lördagen om vi fått den tiden. Hoppas kan man ju göra ;)
Failade på spej, jag tog kartan och sen skickade jag iväg två scouter på felgata, hehe.
Och vi hitta dom inte! Vi leta som galningar, och när vi va helt klara och blöta hade dom gått till kåken xd
OPS! :D Aja, i morrn äre Glee igen xd. I'M A GLEEGEEK, I GUESS :/
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0