i just love it, right noow.

Hahha, en grå dag till, åååh snäll gråa dagar försvinn ^^
Men jag är så trött på grått. :)
fast ändå har jag varit glad i dag, från i gårkväll och dagen har man inte kunnat klaga på så nu är jag superglad, vet inte riktigt varför, men why not ? xd
Kameran földje med mej hela dan i dag! :)
Vilket betyder massa bilder!
xxxx


spanska ( a )


Emmaloves - gulliga apa ^^


Stolt, gjorde ett eller ja flera tenn-hjärtan på slöjden!


Max ( i fiket ) på musiken xd


Och Calle och Arvid :)


jag, dagnesoutfit - svarttshirt från H&M, Svart linne från H&M, svarta tights från H&M,
vita tygskor från H&M, Stickad randig tröja - en gamla tröja fått av pappa :)


Erlend ( y )


Coolish boys huh ? ( y ) höhö.


Kommentarer
Postat av: olivia

VI gjorde! hehe<3

2009-11-18 @ 16:24:08
URL: http://flickaniskorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0