Höstfest.

Som alla nog vet va de höstfest i går.
Jag hade iaf väldigt kul och jag tror dom flesta hade det :)
Jag fixa mej med Norea och vi skulle ju vara där innan och hjälpa till.
Eftersom vi hjälpte till att fixa festen.
Efter skolan gick jag och Norea till henne.
Vi chillade lite och fixade oss inför festen, time for eviltwin (a)
Hahah, det blev bra, jag hade på mej ;
Amandas höga svart kjol - Jc
Ett rött linne - H&M
Noreas vita linne - H&M
Tunna svarta tights - H&M I GUESS (a)
Djävulshorn + fluga - Butterick's
Emmas vita tygskorv - H&M
Haha jag och Norea kanske inte såg jätte lika ut iaf, men vi va dom ända som hade djävulshorn iaf, fast alla va ju mer fjoortizar, vi körde på mer smink och tuperat hår och lite sånt ;p
Vi gick förbi centrum på vägen till aulan och köpte massa godis :)
Ganska många va redan där, vi va fär typ 2-3 timmar innnan det skuller börja vid åtta.
Haha, vi typ hänge upp pynt i taket med en skit hög stege, :P
Det va mycket att fixa och de va kul faktikst.
Fast vi blev klara typ en timme innan alla skulle komma, det blev lite tjuvstart.
Men det kom lite jobbigt folk och sabba massa, sjukt jobbigt (a) Hahha, vilket inte slutade perfekt med det va iaf kul, men tanke på att Adrian sprang runt med en pinne :O Och jaa.. massa hände.
Sen kom allt folk det kom faktikst massa och alla dansa typ till elva sen gick alla ut.
Och festen sluta då, men det va väl helt okeej, för dom som skulle städa iaf.
men jag och norea slapp.
Nu ska jag ut första gången på dan och dära in en våningssäng som ska in i vår lilla lägenhet är uppe.
Hahah, fast två sängar ska ju ut, jag ska ju få det lilla rummet och syrran och mamma får våningsängen :)
Min kamera va inte laddan, så det blir inga bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0