Hos Vera efter en underbar dag!

Shashaa! :)
Nu sitter jag hos Vera och Emma hos Vera och snackar lite, hihi.
Haha, dagen Har varit sjukt kul! Många små plus!
Även fast jag fick gå upp tidigt och åka med Joanna till klättringen.
Det va väl kul, klätare Inte så mycket men det räcker bra, kommer ändå ha träningsverk i morrn ^ ^
Ja, Signe har nog inga armmusker .. direkt. Fast säg inte det till Ola.
Han säger oxå Att jag Int kommer Hålla min nykterhets sak, så rökning eller snus eller alkohol.
Innan 18 .. tror jag. Men jag SKA KLARA DET!
Fast Både Ola och Nille Säger Att mannen Måste Vara mega tönt för Att klara det.
Fast Båda dom klarade. O
Jag är megatönt oxå, och jag ska klara det. (Y)
Var på Julmarkanden hela dagen oxå, helt underbart!
Sålde Massa Tvålar och pepparkakor!
Sen var jag ju lucia oxå! Det gick superbra!
Hihi, ljusen snabb vinglade så jag hade typ sjkt ont i nacken efter .. : /
- EMMA är sjukt bra PÅ PIANO!
Asså, jag snackar om mitt barn gammla fadder, Stolt, hahha. Asså Veras kompis.
Vet inte vad jag ska saga om julmarknaden mer, det är bara jättebra!
Tyvärr inga bilder, jag försöka skaffa Några:)
I morrn blire en timme på Marknaden Innan Cats väntar! D
KISSES ^ ^

 
Sötnosen Vera som liten.


Kommentarer
Postat av: Jozzzaan

Heej, tjänar du pengar på din blogg?!

2009-11-28 @ 20:18:22
URL: http://jozzzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0