happy

I natt sov jag kvar hos Vera med Emma B.
Vi hade jättekul, typ skartta och snacka om massa saker.
Fast vi sov tidigt, för Vera skulle upp tidigt och sjunga i nån kytka, höhö.
Men det gjorde inte så mycket, förutom när vi skulle gå upp, va så sjukt trött! Haha.
Men nu äre najjs, och ska snart gör i ording mej för julmarknaden i dag igen, fast ska bara va där lite.
Sen äre Cats! Haha, ska bli såå kul, har typ längtat till den här dagnen sen mamma fråga om vi skulle köpa billjetter, och jag vet, det hat gått länge, men det är bara bra tycker jag :D
Men det ska bli kul, ska kolla med Hanna B familj, det vä länge sne vi träffa som oxå! :O
Okeej, nu  ska jag låta som värsta typ... vetintevad.
MEN JAG ÄLSKAR VÄDRET I DAG!
typ vår väder ? Härligt!

 
Bilder från i morse på väg hem, blåa himmel (a)

Sweet, Då Sexåriga Connie Talbot. Jag är helt kär. ^^
Hon är sjukt duktig, och jag älskar den här låten. hihi :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0