great day ?

hade tänkt att skriva om min lärorika gårdag i morse, men upptänkte snart att jag hade misslyckats med att ställa alarm och fick jättebråttom ( y )
Men igår gick iaf jag och emma till mej och bakade årets första pepparkakor, mums, fast halva degen tror jag att jag åt, men det här faktikst lite till oxå ? hahah.
Sen på kvällen va det spej. Har inte gått på treveckor eller nåt sånt. Vet inte varför, eller joo har haft massa prov och läxor. haha. Men jag vet inte om jag ska fortsätta, det är inte lika kul nu, men vi får se. ;p - eller asså inte mötena, what ever :P
Vi åkte iaf till aspudden hem till Ola och glaserade pepparkakshus ( y )
Mitt blev coolish ;p Men dom hade glömt att näma på lappen att vi skulle vara ute oxå, så jag kom i mjukiskläder, mjukisbyxor, t-shirt och en tygjacka, och vita tygskor.
Ingen bra idé för vi skulle gå ganska lång i spöregn och sen kasta livlina på en geggig gräs matta.
Jag kan bara säga att inga vad mina kläder va geggfria.
Speciellt inte emmas vitatygskor, men jag ska tvätta dom.

I dag vare gympa i västertorp. Kände mej riktigt bra ( y )
Fört fick jag klättra upp nästan anda till taket i lillasalen.
Fick klättra på Basketkorgarna man kan välla ner, upp till en svart sak som räknar målen i bakset, det va gansak läsktigt för det va så dammit att man gled (a) det va nämligen massa badminton bollar som fastnat där. . xd
Sen spela vi badminton och det gick väl bra.
Och sen spela vi pingis ( y )
Haha, annars har det väl inte hänt något speckul i dag. Nu sitter jag hemma och har ett antal glosor i spanska och engelska till i morrn. -.-
I morrn ska det bli movienight med crewet! ;D  - läängtar.

Tack emma för dagensdrog ^^


Kommentarer
Postat av: K I M L A R SS O N

sv; ja det tycker jag med :)

jävla sexiga människa!

GGRRRRR

2009-11-19 @ 17:34:55
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0