Fredagsmysiigt

Just nu sitter jag och kollar på film med Joanna.
She's the man, hihi. Jag tror jag näästan kan den utan till :/
Vi har ätit chips och dipp. och Grönsaker! Haha, men dipp och grönsaker in my heart!
Det är så sjukt gott! Efter skolan gick jag och joanna till mej och åt lite innan vi gick till matsalen.
Det är ju Julmarknad i helgen, i skolans matsal, Scouternas julmarknad. Jag älskar det!
Det är så mycket jul feelings! Själv ska jag sitta i spejs vindskydd och sälja massa saker, bla hem gjorda tvålar och stuff, super bra julklappar, så alla måste komma!
Sen halv tre ska jag vara lucia! Är lite nervös, hihi. Vill inte att mitt hår ska brinna upp (a)
Vi va där ett antal timmar, byggde upp hela saken. Kommer bli bääst!
Träffa lite gammalt scoutfolk oxå,  lite kul. Sen på vägen hem gick vi förbi gården och fixa ett nytt kort till mej, mitt kort har på något sett slutat existera..
Fastnade där ett tag, men skräckfilm och blåbärspaj. Haha. jag är verkligen inte skapt för skräckfilmer.
I morrn ska jag och joanna åka och klättra och sen kommer vi till marknaden, och ska inte alls dit på söndag :(
Ska på cats ist.. :)
Aja, nu måste vi skriva om alla våra underbara tvålar vi ska sälja i morrn ;p

 
This is little joanna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0