Feldag iguess.

Ååh, jag är jättetrött och orkar verkligen inte plugga fysik. men det måste jag, har prov på torsdag och sex andra läxor som ska in torsdag och fredag, ingen dröm precis.
Har så inte tid att blogga, men det är okej med en paus eller hur ;D
- I dag vakande jag kvart över åtta, så typiskt mej, fast egentligen vaknade jag halv sju, men du vet, när man bara stänger av alarmet och somnar om, det är nästan skönare att sov när man vet att man inte får, haha.
Men jag tog på mej det första jag såg, vilket som tur va ganska snyggt tsm, och gjorde en macka, tog mobil och nycklar och stack. Han bortatänderna men inte sminka meje eller nåt sånt, hade 25 minuter på mej tills jag börja, och blev sen men 3 minuter, snabbt va ? ;O
Jag blev iaf nöjd, jag menar Emma vaknade en kvart efter mej men blev sen med en halv timme. haha.
Ganska tråkig dag, typ hnde inget spec, förutom att jag typ skämde ut mej lite eller ganska mycket med norea, men men, skyller på fel vecka och dag! :O
Efter skolan gick jag, emma, jakob och victor till arvid och typ snackade bara, haha.
I morrn ska det tydligen vara "kärleksdagen" Nu kommer den stora frågan, är kärlek HISS ELLER DISS ?
Själv tycker jag nog att det är en hidiss, en blandning. Kärlek kan vara underbart men oxå bara jättejobbigt :)


- summerfeelings, miss the varm days.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog hiss om man kan få den man älskar;P

2009-11-10 @ 20:55:51
Postat av: Anonym

det är nog hiss om man kan få den man älskar;P

2009-11-10 @ 20:56:36
Postat av: My

Kärlek är klart hiss, när det väl varar, kanske inte när man blivit sviken och står där ensam... :p

2009-11-11 @ 08:18:37
URL: http://sick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0