dansdansndansdans!

man kan aldrig tröttna på dans ? Va gjorde jag innan jag dansa ? haha xd.
I dag hade vi iaf scen rep, körde utan spegel, gick väl helt okej, och sen bestämde vi ljus och massa saker.
Och typ gympan i dag hoppas vi sattsbräda och trampet eller vad det heter :)
I love it, haha, men det är skit kul jöö ? Fast man hinner ju inte hoppa så mycket på en lekton, och det är ju mest typ ljushopp och stuff men hann lite handvolter och nån volt, haha. Vilka flashbacks från när jag träna elit, artistiskt gymnastik som typ sexåring. men sluta för det va för hårt, det skulle bli 13 timmar i veckan :O
Men tänk om jag hade fortfatt, sjukt kul att vara så bra på något ;O
Annars har det varit en vanlig grå dag. Dimma hela dan eller vad ? :O
Calle kom i dag, har inte träffat han på tio dagar eller nåt sånt, haha. har saknat han :)
Han hade en av mina favoritgodisar med sej, skittles ! Fast det va inte bara jag som gilla de tydligen :/
Och dom går bara ett köpa på Heroncity vad jag vet, i automat, typ 10st för 5:-
Och sen utomlands, köpte i egypten pch har ett paket sura kvar, kommer typ aldrig klara äta upp dom :P
haha, okej, skit i godiset, snackar om godis som värsta tjockis haha. Jag borde vara tjock ?
Jag typ äter massa mat, bakelser och godis, iguess. Vilket kasnke inte är så bra. Tränar gör jag inte heller direkt, den timme dans ? räknas inte riktigt soo.. Jag borde vara tjock, sen sitter jag och snackar av godis, haha.
men godis är godis det går inte att sluta när man börjat. haha. men snartv äre ny månad och det betyder nyttighetsvecka, haha måste pressa mej själv till att äta mer grönsaker och minder godis :)
Haha, jag snackar om vardagen xP

 


Kommentarer
Postat av: K I M L A R SS O N

sv; ja jag ser hur du ser ut ;o

så jävla fin!

och du kommer alltid vara fin , och jag kommer alltid älska dig och jag saknar kinaträffen 08' , YEAH ;D

love you BABE ;D <3

2009-11-17 @ 20:08:07
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0