DANS! ;]

Förlåt som jag tjatar om min dans, men det är så sjukt kul att bara lixom släppa allt och dansa.
I dag iaf dansade vi med våra riktiga scen kläder, min kläder är svarta tights, svarta shorts, en silvrig ganska lös t-shirt, ett silvrigt dans med en rilvrig blomma, och rosa converse. Och sen ska alla ha sne toffs.
Vi såg sjukt coola ju tsm ;)
Vi kommer ha två uppvisningar eller vad man ska säga, en liten i gröndal och en större i hammarby sjöstad.
Annars i dag har det varit najjs, är jätte trött, men men.
Och just nu är det SVART ute, hmn, klockan är halv sju ungefär. inte konstigt att man blir trött ;)
Nääe, nu ska jag skriva ut lite mer bilder, ska sätta upp massa i mitt rum! ;o
btw, på fredag äre höstfest, vilka ska komma ? Alla som kommer måste komentera! ;o
Jag kommer iaf, måste ju vara där innan och fixa med elevrådet, haha, fett kul att pynta temat fjoortis/halloween.
Hahah, lite töntit tema enligt mej men det va verkligen jämn så det blev så, och det kan man fakikst göra något roliga av. Ska iaf vara eviltwin med norea, horn, fluga och kanske svanns, - trasiga tights och ett nerdraget linnea, ( y ) - hoppas det blir kul iaf.

PUSS

tvåsommars sen, remenber girls ?


Kommentarer
Postat av: huugan

jaaaa kommer! med jacob o arvid och vi ska äga hela festen (aaa <3

2009-11-09 @ 19:18:17
Postat av: K I M L A R SS O N

min bild, fotograferat av mig (a)

HAHHHAHAh jag kommer ihåpåg julia när hon skulle be henens pappa lyfta i henne i båten. HAHAHHAH xd <3

2009-11-15 @ 13:03:34
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0