yesterday dåra :)

igår skulle jag träffa Norea,men vi kom inte på något att göra, messa skit länge, men va finns det egentligen att göra som är lite extra skoj ? Men Victor rädda oss, han ringde mej och frågade om jag ville hänga med och bada i eriksdal. Så jag och Norea och Emma åkte dit. Och vetni ? Man får inga fina band längre? :O
Jag och Norea som hoppades på limegröna (a)
När vi kom dit mötte vi Victor, Erlend och Sixten som åkt dit innan.
Vi lekte lite med dom stora "leksakerna" och bada i bubbelpoolen och snackade.
Oxå åkte vi i forsen, utan emma, för hon hade tydligen gjort sig illa där en gång och vill inte åka...
Vi hade skitkul och skojarunt tills emmas tå typ låste sig, men när den blev normal igen kunde hon bada :)
Vi bestämde oss för att ha myskväll på kvällen hos Sixten så vi åkte hem vid sex därifrån och skulle ses igen hos Sixten klockan åtta :) Då kom Simon oxå. Vi skulle ha kollat på film, emn det blev mäst att äta chips och dricka läsk.
Vi började att kolla på He´s the girl, men bara i kanske 10 minutersen blev det 'någon konstig film i typ en kvart, jag och norea gillar inte skräckfilmer och erlend vägrade att se något med zoombier. Men filmen va ganska läskig så jag och norea fick varsinna stora kuddar att gömma oss under, fast jag delade min med Erlend.
Sen bytte vi film till Flickan i källaren, den va jättekonstig och inte läskig kasnke men äcklig, alltså typ skrämmande fast... vet inte hur jag ska förklara men känslan i filmen va äckligt och skrämmade typ. tyckte iallafall tjejerna, vilket inte va så konstigt efter som det handlade om en tjej som typ blev våldtagen i en källare och in låst, osv. Och hon blev uttittad av en kille, jag sa att jag hatade att bli uttittad, kommer ihåg när natha hade en övervakningskamerna i köket, bara på skoj , men man kände sig ijaktagen! Och då passade erlend på att sitta på mej, vilket kändes skit äckligt, efter som man såg vad dom hände på filmen, och så lekte han den kille på filme typ ? hahha, och jag blev lite mos, när emma klantade sig och sa att jag hade en "fiin" bild på victor till våratbildspel, så dom tog mobilen och höllfast mej, och typ satt på mej, (?) medans dom radara den super roliga bilden, som om inte hunnit kopigera till datan -.-
Whatever, vi hade skit kul iallfall, innan vi gick hem.

I morrn
Ska jag på teater, typ DÅRFINKAR OCH DÖNICKAR, kopigerade in det och orkar inte ända till småbokstäver..
Sen sak vi fira min födelsedag med farmor :)
I morrn kan man säga, att i morrn är det min födelsedag :):):):)

PUSS


" Watched my life pass me by
in the rearview mirror
Pictures frozen in time
are becoming clearer"


Norea på Myskvällen i sixtenskällare :)

Kommentarer
Postat av: Norea

Haha, vad roligt vi hade :D

2009-05-24 @ 20:31:15
URL: http://www.betongpopcorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0