Tävling.

Nu tänkte jag ha en liten tävling.
Jag skriver tre engelsklåtar på svenska och ni ska gissa vilken låt det är.. (bara första versen och ref.. )
Skriv vad låten heter och vem som sjunger den :)
Jag vill oxå att ni skriver en motevering varför ni ska vinna.
Vinnaren bli veckans blogg :)

1.
Hej älskling, när vi är tillsammans, gör saker som vi älskar.
Varje gång du är nära, känner jag mig som jag är i himlen, känner mej hög
Jag vill inte låta dej gå, flicka.
Jag behöver bara att du ska veta flicka.

Jag vill inte springa iväg, älskling du är det jag behöver i kväll
Inga löften.
Älskling, nu måste jag hålla dig hårt, jag vill bara dö i dina armar

Här i kväll

2.
Det började som en känsla
Som sedan växte till ett hopp
Som sedan förvandlas till en tyst tro
Som sedan förvandlas till ett lugn ordet

Och då detta ord växte högre och högre
Till det var en kamp för att gråta
Jag ska komma tillbaka
När du ringer mig
Inget behov av att säga adjö

3.

Varje dag (dag),
Varje kväll (natt)
Jag vill se dig älskling,
står vid min sida. (vid min sida)

Jag kommer ner på min,
på mina knän för dig. (dig)
Jag gör det för min kärlek
för din skull, tror jag.

Om du inte älskar mig,
varför vill ni höja mina förhoppningar?
oavsett vad som händer,
Jag kan inte låta dig gå.

Du har fel,
Jag ville inte såra dig.
Jag vill vara hela världen för dig.

Vers:

Jag har inte den blekaste aning om,
varför inte pratar du med mig?
Jag försöker vara den perfekta människan,
du alltid vill att jag ska vara.

Jag är van vid att du,
du är en del av mitt liv.
jag säger allt älskling,
Jag har inget att dölja.

Du är min lilla ängel,
du är min lilla stjärna.
Jag är fortfarande väntar varje timme,
du är så nära mitt hjärta.

I hela mitt liv jag har väntat,
för en stund i tid.
Vi är tillsammans Jag avgudar dina ögon,
I så avgudar dina söta leende (flicka).

Jag ger inte ett jävla skjutningen vad någon sagt till dej
Jag kommer alltid att vara din man "för jag älskar dig.
Om värre kommer till det värsta,
Jag ska hålla dig.
Jag tycker du är långt ifrån att tro det.

Vi vandrar genom en värld där ingen har varit förut.
Vrid tillbaka händerna på tids öppna dörr.
Jag svär, jag skulle inte göra dig besviken och jag är säker på att jag älskar dig mer,
hämta din samhörighet.

hehe, hade lust att översätta bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0