Sofiaälskling

I dag va jag med Sofia, efter vi pratats om att träffas själva i två år, xD
Vi skrammla ihop lite pengar och gick till Sofias andra hem, nästan hemma :)
MUMSMUMS! I LOVE CUPCAKES (a)
Men i dag blev det en underbara... men kolla in min muffis från mitt förra besök där..
Sen så kunde vi inte gå till mej och inte till Sofia såå, vi tyckte vi hade haft mysigt tsm och gick till Isak.. hehe
Där va oxå Joel H och Oskar. Där så hade vi skit kul, förlåt att jag inte orkar skriva men måste lääsa...
Men jag och sofia skratta som, jag vet i´nte vad vi skratta seriöst, as flabba i en och en halvtimme :O
Jag lovar fråga dom som va där :D
Så jag tror jag kommer bli 200 år gammal :)

FÖRLÅT! Bilderna från grönan kommer jaglovar dom ligger på datan men blogg.se kräver att man laddra upp dom en och en -.-
Men annars mamma i morrn, men jag lovar bilderna komemr när tiden är inne.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

PUSS


hihi, smygbild på Sofia på Nästan hemma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0