sjuttonde maj,

sitter här helt slut i min nya säng, i mitt nya rum. första natten. jag har nu offrat mej och har mitt rum i den gamla hallen.
och övervåningen är inte längre min egendom. och inte heller mitt gammla rumsom jag haft hela mitt liv! i snart 13 år.
för jag fyller faktiskt år om 8 dagar! mitt rum är ganksa litet och sjukt stökigt efter som allt bara flyttats ner..
har dåra fått våndningssäng, som jag önskade mej när jag va yngre och aldrig fick, men nu minsan när jag inte vill ha!
jaja, jag gillar faktiskt mitt nya rum ändå :)

sitter här och tänker på erlend som firat sin sjuttonde maj i norge. de måste ha varit mycket folk där, ute på gatorna. sjuttonde maj är ju jättestort där. och de kanske är lite extra i år efter som norge faktiskt vann finalen i går.
kommer inte håg hur låten gick, och kollade inte så mycket i går heller. men sverige kom låååångt bak hörde jag en fågel säga. persoligen tyckte jag att låten söög, och va jätte konstig, men konstiga låtar brukar vinna så jag hoppade så klart. men nehepp.. men det är väl bara att säga GRATTIS VÅRAT TREVLIGA GRANNLAND NORGE :)



Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0