Senaste.

I lördags, var jag på ikea, jippi och fixa nya grejer till det nya rummet hos pappa som jag får inviga på onsdag eller torsdag, och sen va det ju emmas fest! SUPERNICE (aa)
Först i början va det lite promlem med musiken och ingen dansa, sen blevre roligt xD
Efter det sov jag hos my :) Vi drack oboj och duscha innan vi sommna och degen efter skulle jag upp tidigt, tävling...
Efter en hel dag med prolblem och tävlingsmonent och sockervadd (a)
Så kom jag inte etta som förra året med 6:a och 7:a av hela stor stockholm. så det blev väl okeej, bättre än vad jag trodde. Men min syrra kom 2:a och de blir jag lite små mobbad för av henne ;)

Just nu är jag hos mamsen :D

i dag va det uteidrott, men den konstig vikarie och iskalltväder, hmn, inte så lyckat :P
Efter skolan gick jag hem till Arvido med emma och hade skit kul XD
Men nu ska jag faktiskt börja sova, för jag är skit trött och jag somna nästan i skolan i dag efter den lite annurlunda helgen... :P

P U S S :)

bilder kommer :P


från festen... :)


Min fest outfit, Tröja - Från H&M sen självtryckt... det står Fridström på den,
tights - vetinte, kjol/linne - H&M.


joanna på krokodil ? (a)


Malin på en nyckelpiga :O


Hanna, Stiwii, Malin och Natha på väg till nästa kontroll :)


Jag, med den snygga sena ? Krigsmålingen som My fixat och en kontrolant kallade Mårrhår ?? -.-


Sockrråtta som jag är åt jag två hela sockervadd"ar" eller vad det heter när det är flera (a)

Kommentarer
Postat av: Norea

Fin banner! Visste inte att du rökte! (?!)

Har valt veckans blogg, kolla sötnos :D<3

2009-05-12 @ 20:04:19
URL: http://www.betongpopcorn.devote.se
Postat av: Anonym

haha, det är en klubba xD<3

2009-05-12 @ 20:09:16
URL: http://signefridstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0