Saknar er så mycket.

Kim laarsson och Nina krebbs.
Jag älskar er och kommer alltid attt göra!
Känt er hela mitt liv! Och ni har alltid funnits där, det spelar ingen roll att Nina bor i stan och Kim i björklinge,
vi klarar det ändå, för ni beyder så obeskrivligt mycket tjejer.
Längtar så mycket efter er, kim du skulle ju ta tåget hit, till mej och Nina men det har inte blivit av som vanligt ?
Men snart i sommar då tjejer kommer vi att ha det bääst! det kommer bli oförglömligt! Åååh jag längtar så mycket.

Kim larsson älskling <3              http://www.kimlaarssons.blogg.se


Nina krebbs älskling <3          www.fiinanina.blogg.se

Kommentarer
Postat av: kimlaarsson

men vafaaan , NU KMR JAG !

snaaaart !

jag älskar er tjejer , mina soulmates .

vi krm fan bo på samma¨ålderdomshem!

LÄMNAR ER ALDRIG ! JAG ÄLskar ER , JAG KRM FAN KOMMA TILL ER JÄMT Å JAG KMR TILL ER SNART!

deen bästa födesledags presenten var om ni skulle komm hem till mig <3 eftersom ja gfyller år på lördah , puss på er tjejer <333333

2009-05-21 @ 21:27:55
URL: http://kimlaarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0