Pollen.

Pollen pollen pollen, hela luften är full av det!
När jag åt middag i dag så såg det seriöst ut som om det va snöstorm! hihi :)
Som tur är jag inte pollen allergiker, stackars dom som har det, massa mediciner, i dag när jag var hos emma sa hon, " du borde sjunga hallelulija varje kväll för att du inte har pollen" haha iochförsig på driv men, emmas ögon rinner helatiden och hon hostar som värsta saken (a) Stackare, hon testa mej här om dagen hur de va för henne när hon fick asma sak, man tar fyra sugrör i mummen och andas genom dom och håller för näsan, sen tar man bort ett sugrör itaget, tills man bara har ett kvar, sen andas men i dat lääänge, shit va jobbigt det va att andas!
Egentilgen, varför är vissa allergiska mot massor och en del mot inget alls.
Jag har nog lite tur, jjag är inte allergiska mot något.





Fy för pollen och andra allergier (a)

Har ni pollen ?

Kommentarer
Postat av: Dina (går i vbk)

aaaaaaaaaaa det e skit jobbigt

2009-06-03 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0