Only Onsdag,

Har nyss kommit hem från spej, de va trevligt där dåra, träna mest inför tävlingen på söndag, det ska oxå bli trevligt ;)
Och vi surrade igen och det gick riktigt bra :D jippi.
Efter skolan mötte jag och linnea, jon vid centrum och stod och snckade lite med "massa olika folk" innan vi gick tvingade Jon att vi skulle gå till honom. Där hade vi det ganska lugnt och typ sköt på en grill, hah och jagde Salka, jons hund som typ va galen,och när vi fångade henne så stängde vi in henne i köket, trodde vi jaa..
Men vi stängde bara en dörr.. så hon smet igen, men jag och linnea lämnade jon med en rymd hund och en lillebror och gick hem till linnea och chillade lite och koka pasta, mums va super hungig :P
Sen stack jag till spej...

På fredag är det skolpolisgala i konserthuset, ska bli nice går bara i skolan en timme den dagnen, och det är elevensvaltimmen, yaay. Sen blire bara nice. Jag och My bestämde att hålla i hopp på grönan och då ska det bli ännu roligare... Och i dag fick jag min hårförlängning, köp av my, jätte fin skick :D

Men nu måste jag plugga,

Pussar från lilla mej.


Min engelska läxa jag glömt och fick göra på lunchen, en lite text om min kära mobil...


Lilla jon :)


Linnea :)


Tröja - Ginatricot   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0